Centrala Pirma jest w trzech wersjach
- (1) PRIMA mini , (2) PPROMA nano, (3) IP PRIMA
Centrala z seri Prima
PRIMA mini | PRIMA nano | IP PIRIMA |
Wersje podstawowe : Linie miejskie / Linie wewnętrzne 2/6 2/8 2/10
|
Wersja podstawowa : 4 linie wewnętrzne analogowe 2 uniwersalne sloty wyposażeń dodatkowych
Rozbudowa : do 8 kont miejskich VoIP do 2 linii miejskich analogowych do 2 linii GSM do 2 linii ISDN (2B + d) do 12 portów wewnętrznych analogowych do 8 portów wewnętrznych VoIP do 10 kanałów nagrywania
|
Wersja podstawowa : 2 linie miejskie analogowe 6 linii wewnętrznych analogowych 4 kanały VoIP 2 porty wewnetrzne VoIP 2 uniwersalne sloty wyposażeń dodatkowych Rozbudowa : do 8 kont miejskich VoIP do 4 linii miejskich analogowych do 2 linii GSM do 2 linii ISDN (2B + d) do 14 portów wewnętrznych analogowych do 8 portów wewnętrznych VoIP do 10 kanałów nagrywania
|
Zarządzanie przez przeglądarkę | Zarządzanie przez przeglądarkę | Zarządzanie przez przeglądarkę |
Oprogramowanie AGENT 001 do odsłuchu rozmów | ||
8 zapowiedzi słownych | 8 zapowiedzi słownych | 8 zapowiedzi słownych |
Zintegrowana Poczta głosowa(wymagana karta SD) | Zintegrowana Poczta głosowa(wymagana karta SD) | |
4 melodie na oczekiwaniu | 4 melodie na oczekiwaniu | 4 melodie na oczekiwaniu |
Rozpoznawanie sygnału faksu | Rozpoznawanie sygnału faksu | Rozpoznawanie sygnału faksu |
Prezentacji CLIP/FSK | Prezentacji CLIP/FSK | Prezentacji CLIP/FSK |
LCR podmiana informacji wybierczej | LCR podmiana informacji wybierczej | LCR podmiana informacji wybierczej |
Aplikacja Grosik do wykonywania wydruku dokonanych rozmów | Aplikacja Grosik do wykonywania wydruku dokonanych rozmów | Aplikacja Grosik do wykonywania wydruku dokonanych rozmów |
Cetrala-Telefoniczna-Prima.pdf
CENTRALA TELEFONICZNA IP PRIMA
Centrala występuje w dwóch wersjach
- PROXIMA
- PROXIMA PLUS
PROXIMA | PROXIMA PLUS |
Rozbudowa Do 14 linii miejskich analogowych |
Rozbudowa Do 14 linii miejskich analogowych |
Funkcjonalność Multi Phone | Funkcjonalność Multi Phone |
Zintegrowany VoIP – IP Gateway Wideorozmowy – opcja |
Wideorozmowy – opcja |
ProximaWeb – zarządzanie serwerem przez przeglądarkę internetową | ProximaWeb – zarządzanie serwerem przez przeglądarkę internetową |
Strefa Użytkownika – dostępna przez przeglądarkę internetową | Strefa Użytkownika – dostępna przez przeglądarkę internetową |
Zaawansowana diagnostyka VoIP | Zaawansowana diagnostyka VoIP |
Możliwość łączenia systemów poprzez Platan Intelligent Networking | Możliwość łączenia systemów poprzez Platan Intelligent Networking |
Globalna książka telefoniczna do 3 000 wpisów dla aparatów systemowych | Globalna książka telefoniczna do 3 000 wpisów dla aparatów systemowych |
Połączenia konferencyjne | Połączenia konferencyjne |
Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR) obejmuje m.in.: − INFOLINIE (system wielopoziomowego menu głosowego) − możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów według zadanych kryteriów: kolejkowanie (opcja płatna), równomiernie (UCD), zgodnie z tematem wybranym na Infolinii lub na podstawie zidentyfikowanego numeru CLIP (ACD) − 99 zapowiedzi głosowych (do około 30 h) dla funkcji DISA oraz INFOLINII |
Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR) obejmuje m.in.: − INFOLINIE (system wielopoziomowego menu głosowego) − możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów według zadanych kryteriów: kolejkowanie (opcja płatna), równomiernie (UCD), zgodnie z tematem wybranym na Infolinii lub na podstawie zidentyfikowanego numeru CLIP (ACD) − 99 zapowiedzi głosowych (do około 30 h) dla funkcji DISA oraz INFOLINII |
Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa (25-kanałowa) | Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa (25-kanałowa) |
ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej | ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej |
Prezentacja CLIP na wszystkich liniach wewnętrznych | Prezentacja CLIP na wszystkich liniach wewnętrznych |
Rejestracja i taryfikacja rozmów - bufor 100 000 rekordów | Rejestracja i taryfikacja rozmów - bufor 100 000 rekordów |
Interfejs hotelowy – współpraca z oprogramowaniem hotelowym | Interfejs hotelowy – współpraca z oprogramowaniem hotelowym |
Otwarty, programowy interfejs CTI - umożliwiający integrację serwera z systemami Call Center, CRM oraz innymi aplikacjami i urządzeniami |
Otwarty, programowy interfejs CTI - umożliwiający integrację serwera z systemami Call Center, CRM oraz innymi aplikacjami i urządzeniami |
VEK (Voipowy Eliminator Kosztów) | VEK (Voipowy Eliminator Kosztów) |
Call Through (połączenie tranzytowe z automatyczną autoryzacją) | Call Through (połączenie tranzytowe z automatyczną autoryzacją) |
Jednostka bazowa IP PBX Servera Proxima – obudowa, zasilacz, procesor, plater – 7 slotów,
Te centrale też zarządza się z poziomu przeglądarki ale wymagają w przeglądarce wtyczki Javy
Centrala jest rozwiązaniem hybrydowym z niewielka ilością abonentów klasycznych (do 28) ale bardzo duże możliwości VoIP
Centrala-Telefoniczn-Proxima_Libra.pdf
Centrala Telefoniczna LIBRA
Centrala Platan Libra w wersji rack
Centrala Platan Libra wersja na ścianę
Centrale oprócz sposobu montażu dzielą się na centrala z jedną jednostką (półką) i z wieloma jednostkami (półkami)
Libra Jedno-jednostkowa | Libra Wielo-Jednostkowa |
Rozbudowa : Do 64 linii miejskich analogowych |
Rozbudowa : Do 64 linii miejskich analogowych |
Funkcjonalność Multi Phone | Funkcjonalność Multi Phone |
Zintegrowany VoIP – IP Gateway, IP EXT, wideorozmowy – opcja | Zintegrowany VoIP – IP Gateway, IP EXT, wideorozmowy – opcja |
LibraWeb – zarządzanie serwerem przez przeglądarkę internetową | LibraWeb – zarządzanie serwerem przez przeglądarkę internetową |
Strefa Użytkownika – dostępna przez przeglądarkę internetową | Strefa Użytkownika – dostępna przez przeglądarkę internetową |
Zaawansowana diagnostyka VoIP | Zaawansowana diagnostyka VoIP |
Możliwość łączenia systemów poprzez Platan Intelligent Networking | Możliwość łączenia systemów poprzez Platan Intelligent Networking |
Globalna książka telefoniczna do 3 000 wpisów dla aparatów systemowych | Globalna książka telefoniczna do 3 000 wpisów dla aparatów systemowych |
Połączenia konferencyjne | Połączenia konferencyjne |
Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR) obejmuje m.in.: − INFOLINIE (system wielopoziomowego menu głosowego) − możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów według zadanych kryteriów: kolejkowanie (opcja płatna), równomiernie (UCD), zgodnie z tematem wybranym na Infolinii lub na podstawie zidentyfikowanego numeru CLIP (ACD) − 99 zapowiedzi głosowych (do około 1 h) dla funkcji DISA oraz INFOLINII |
Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR) obejmuje m.in.: − INFOLINIE (system wielopoziomowego menu głosowego) − możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów według zadanych kryteriów: kolejkowanie (opcja płatna), równomiernie (UCD), zgodnie z tematem wybranym na Infolinii lub na podstawie zidentyfikowanego numeru CLIP (ACD) − 99 zapowiedzi głosowych (do około 1 h) dla funkcji DISA oraz INFOLINII |
Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa (25-kanałowa) | Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa (25-kanałowa) |
ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej | ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej |
Prezentacja CLIP na wszystkich liniach wewnętrznych | Prezentacja CLIP na wszystkich liniach wewnętrznych |
Rejestracja i taryfikacja rozmów - bufor 100 000 rekordów | Rejestracja i taryfikacja rozmów - bufor 100 000 rekordów |
Rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach miejskich | Rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach miejskich |
Interfejs hotelowy – współpraca z oprogramowaniem hotelowym | Interfejs hotelowy – współpraca z oprogramowaniem hotelowym |
Otwarty, programowy interfejs CTI - umożliwiający integrację serwera z systemami Call Center, CRM oraz innymi aplikacjami i urządzeniami | Otwarty, programowy interfejs CTI - umożliwiający integrację serwera z systemami Call Center, CRM oraz innymi aplikacjami i urządzeniami |
VEK (Voipowy Eliminator Kosztów) | VEK (Voipowy Eliminator Kosztów) |
Call Through (połączenie tranzytowe z automatyczną autoryzacją) | Call Through (połączenie tranzytowe z automatyczną autoryzacją) |
Centrala -Wielojednostkowa maksymalnie może być rozbudowana do 6 jednostek
Centrala programowana z przeglądarki internetowej ale wymagają w przeglądarce wtyczki Javy
Platan oferuje też Gatewy Brama VoIP
Bramki mogą być 8, 16 lub 24 portami FXS
Firma Platan do swoich centrala jako telefony systemowe zaadoptowała telefony firmy Panasonic
Telefon systemowy KX-DT546 6 wierszowy wyświetlacz 24 klawisze programowalne
Telefon systemowy KX-DT543 3 wierszowy wyświetlacz 24 klawisze programowalne
Telefon systemowy KX-DT521 1 wierszowy wyświetlacz 8 klawisze programowalne
Konsola dodatkowa KX-DT590 48 klawiszy programowalnych
Konsole podpina się na oddzielny port systemowy i programów przydziela do konkretnego telefonu systemowego.
Przykłady bramofonów z serii DB7
Bramofony są w wersji od 1 do 8 przycisków podłącza się je do centrali telefonicznej na port analogowy i z przycisku może być osiągalny dowolny (wcześniej zaprogramowany) abonent lub grupa abonentów
Przykładowe Bramofony firmy Platan